ВСЕУКРАИНСКАЯ ОБЩЕСТВЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ

"АССОЦИАЦИЯ ИНВАЛИДОВ-СПИНАЛЬНИКОВ УКРАИНЫ"

Get Adobe Flash player

Последние коментарии

  • baner (1).jpg
  • baner (2).JPG
  • baner (3).JPG
  • baner (4).JPG
  • baner (5).JPG
  • baner (6).JPG
  • baner (7).JPG
  • baner (8).jpg
  • baner (9).jpg
  • baner (10).jpg
  • baner (11).jpg
  • baner (12).JPG
  • baner (13).JPG
  • baner (14).JPG
  • baner (15).JPG
  • baner (16).JPG
  • baner (17).JPG
  • baner (18).JPG
  • baner (19).JPG
  • baner (20).JPG
  1.08.2013-7ВГО "Асоціація інвалідів-спинальників України" звертається з проханням до осередків, організацій-членів ВГО АІСУ та відвідувачів сайту, надати відгуки та доповнення до листа.   Скачать лист.

Шановний Олексію Валерійовичу!

ВГО «Асоціація інвалідів-спинальників України» на основі засідання Дорадчого комітету при Урядовому уповноваженому з прав інвалідів проведеного 30.07.2013 року, надає наступні пропозиції:

 

 - внести зміни до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року, Постанови КМУ від 19 липня 2006 р. N 999 «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями», а саме:

Людина з інвалідністю, за наявності відповідного медичного висновку про позитивні медичні показання для забезпечення автомобілем і відсутність протипоказань до керування ним, стоїть в черзі на автомобіль, має право придбати автомобіль з гуманітарної допомоги інших держав. При цьому автомобіль буде знаходитись у власності людини з інвалідністю, так як їй буде надаватися право оформити автомобіль на себе, в разі продажу автомобіля в обов'язковому порядку необхідно буде сплатити податок з оціночної вартості автомобіля та інші відповідні податки, згідно з чинним законодавством.

У випадку, коли людина з інвалідністю керує таким автомобілем вже 10 і більше років, вона повинна мати повне право на даний автомобіль, продати його чи подарувати його без сплати митного збору, податку з оціночної вартості автомобіля та інших відповідних податків, так як є власником автомобіля, та оплачує обслуговування, ремонт автомобіля протягом 10-ти років.

Взагалі виключити обмеження об'єму двигуна, або збільшити дозволений норматив об'єму двигуна автомобілів призначених для інвалідів з порушеннями опорно-рухового апарату до 2,5 л., так як він є більш прийнятним та розповсюдженим, а практичний автомобіль на сьогоднішній день з малим об'ємом двигуна знайти досить важко.

 

       - Також, необхідно усунути розбіжності в Законі України «Про гуманітарну Допомогу» та Податковому кодексі України. Так як в статті 6 «Оподаткування гуманітарної допомоги» Закону України «Про гуманітарну допомогу» чітко зазначено, що:

Гуманітарна допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, у грошовій або натуральній формі (крім підакцизних товарів), яка надається, ввозиться, пересилається в Україну, звільняється від оподаткування.

Комісія з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України може

визнати гуманітарною допомогою, із звільненням від оподаткування та обов'язкових платежів до бюджету, такі підакцизні товари:

Легкові автомобілі, які на момент ввезення на митну територію України були виготовлені не більш як 8 років тому, з об'ємом двигуна не більш як 1800 куб. см, що отримуються Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим, управліннями соціального захисту Населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або Міністерством праці та соціальної політики України для подальшої передачі інвалідам, які перебувають в установленому порядку на обліку для отримання спеціального автотранспорту, на строк, визначений законодавством.

Отже, згідно з вищевказаним Законом Державні органи зобов'язані звільняти від сплати збору легкові автомобілі для інвалідів з об'ємом Циліндрів двигуна до 1800 куб. сантиметрів, адже це законодавчо визначена пільга.

При цьому в статті 235 Податкового кодексу України вказується: Від сплати збору звільняються легкові автомобілі для інвалідів з об'ємом циліндрів двигуна до 1500 куб. сантиметрів, що придбані за рахунок коштів державного чи місцевих бюджетів та/або безоплатно передані інвалідам відповідно до законодавства України, транспортні засоби будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, дитячих будинків-інтернатів, пансіонатів для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів.

 

-    Провести спільну роботу з Міністерством охорони здоров’я України по створенню при обласних відділеннях нейрохірургії центрів ранньої реабілітації для осіб з травмами хребта та спинного мозку, ініціювати розробку програми надання послуг з ранньої реабілітації для медичних закладів.

 

-    Ініціювати включення реабілітолога в офіційний класифікатор професій та відкриття спеціалізованих факультетів реабілітологів при навчальних закладах, компетентних в наданні знань такого профілю, створити якісну навчальну базу для реабілітологів. Виключити з практики підготовку реабілітологів в навчальних закладах, які за своїм напрямком навчання не можуть надати необхідні знання та навики за даною спеціальністю.

 

-    Введення в експлуатацію новобудов та реконструйованих будівель проводити лише за умови погодження доступності об’єкту з представником від громадської організації інвалідів, який входить до складу комітету доступності. Введення в експлуатацію проводиться лише, якщо не було виявлено порушень ДБН. При виявленні зауважень з доступності, вони виправляються та проводиться повторний огляд об’єкту вищевказаним представником. Залучати до вводу в експлуатацію представників організацій інвалідів.

-    З метою підвищення обізнаності людей з інвалідністю щодо нововведень в медицині та засобах реабілітації, необхідно регулярно та відкрито проводити виставки засобів реабілітації і пересування спільно з виставкою медичних засобів.

 

-    Спільно з ДАІ:

1. вирішити проблему недотримання законодавчих норм відностно паркування на паркувальні місця для людей з інвалідністю приватних автомобілів осіб, що не мають на це права.

2. провести роботу по усуненню порушень водіями правил дорожнього руху в частині зупинки приватних автомобілів на території зупинок громадського транспорту.

3. посилити штрафні санкції за вищевказані порушення та взяти під контроль їх виконання.

 

   МОЗ України ігнорує потреби людей з інвалідністю, саме, не виділяє кошти на забезпечення інвалідів-спинальників та інвалідів з порушеннями опорно-рухового апарату засобами гігієни, згідно чинного законодавства. ВГО «Асоціація інвалідів-спинальників України» звертається до Вас з проханням розібратися з даним порушенням та захистити права людей з інвалідністю.

 

 З повагою,

Голова ВГО                                                                                          І. М. Марусевич

Комментарии   

 
+1 # людмила межвинская 05.08.2013 15:09
Необхідно додати до пункту "введення в експлуатацію будівель" - встановлення і посилення відповідальност і у вигляді штрафу тощо, за невиконання
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 

Переводчик

Russian Bulgarian Czech English French German Italian Polish Ukrainian

Календарь

<< < Ноябрь 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Информация