ВСЕУКРАИНСКАЯ ОБЩЕСТВЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ

"АССОЦИАЦИЯ ИНВАЛИДОВ-СПИНАЛЬНИКОВ УКРАИНЫ"

Get Adobe Flash player

Последние коментарии

  • baner (1).jpg
  • baner (2).JPG
  • baner (3).JPG
  • baner (4).JPG
  • baner (5).JPG
  • baner (6).JPG
  • baner (7).JPG
  • baner (8).jpg
  • baner (9).jpg
  • baner (10).jpg
  • baner (11).jpg
  • baner (12).JPG
  • baner (13).JPG
  • baner (14).JPG
  • baner (15).JPG
  • baner (16).JPG
  • baner (17).JPG
  • baner (18).JPG
  • baner (19).JPG
  • baner (20).JPG

sanator likyvanya 1

 

 

 

Просимо всіх прийняти участь

та залишити відгуки на сторінці.

 

 

 

 

 

 

 

Порівняльна таблиця

 

sanator likyvanya 13sanator likyvanya 14sanator likyvanya 15sanator likyvanya 16

sanator likyvanya 17sanator likyvanya 18sanator likyvanya 19

Комментарии   

 
+4 # Elen Marlen 22.12.2016 10:02
Знаю безліч прикладів, коли вже багато років за спинальними путівками оздоровлюються особи, хворі на ДЦП, розсіяний склероз, м"язову дистрофію, недосконалий остеогенез, з ампутаціями кінцівок, які навіть можуть ходити самостійно. Скажіть, будь ласка, який стосунок мають усі ці хворі до спинальників - людей із травмами хребта та спиного мозку?! Яким чином вони отримують наші путівки? Завдяки нововведенням, утвориться абсурдна ситуація, коли хворі з наведених вище категорій (без травм хребта), але такі, хто обрали пересуватися у візку, а не ходити, матимуть перевагу над тими спинальниками, хто вже ЗМІГ позбавитися візка, але з травмою хребта довічно. Розумієте? Цей абсурд триватиме і поглиблюватимет ься. Чого прагнуть урядовці? Розбрату? Корупції на місцях? Економії коштів за рахунок тих, хто має повне право на таке лікування у санаторіях спинального профілю?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+6 # Лазаренко Людмила 20.12.2016 18:16
P.S. Але час вийшов. Раніше приймали по 10-12 процедур, це щоб був відчутний результат, зараз 7-8, а далі скажуть, що досить і 2-3. Іще один аспект, люди знайомились і створювали сімї, а тепер тільки візочник з візочником, " ходячі" з "ходячими", бо так вирішив хтось у Кабміні. Друге: Про базові послуги інвалід дізнається тільки тоді, коли прийде отримувати путівку? Але ж він має прийняти:1. грязі, 2.ванни, електро процедур має бути 3-4, це і стимуляція кінцівок і сечового міхура і знеболювальні електропроцедур и. Отже вже 6. Людина, яка не може пройти детальне обстеження, проходила в санаторії УЗІ різних органів, далі протезування зубів, це також полегшувало життя важкохворим людям. Медицина не стоїть на місті і можуть зявитися нові процедури і додати їх потім у базові процедури буде вже неможливо. А те що інвалід має доплачувати за інші процедури - вибачте, але це смішно. З тієї пенсії, що ми отримуємо деякі люди не можуть виділили собі навіть на мілкі розходи, як ми кажемо, Про яку доплату ми говоримо. Дайте гідну пенсію, тоді й поговоримо про ці питання. Єдине по що згодна це при поверненні додому, щоб складали акт пройдених послуг і оплачувались тільки пройдені процедури. Але що буде в нас: у кожної людини є супутні захворювання, тому лікар скаже це не можна, Інвалід також повинен мати право вибору процедур. Може лікувати поперек для нього важливіше, ніж нирки, бо він хоче вилікуватися і ходити. І іще, якщо вже брати такий розрахунок, то не може бути фіксована ціна путівки, бо ціни на послуги змінюються майже кожен день, і може статися що на ті кошти завтра ти зможеш взагалі прийняти тільки одну процедуру. То про що ми говоримо. І скільки ми будемо доказувати, що не робіть для нас без нас. Це треба дуже ретельно обговорювати і не в такі сроки. На останок хочу сказати, коли чуєш по телебаченню, скільки депутати отримують допомоги на лікування, то хочеться їх запросити лікуватися разом з нами, може і наші санаторії тоді матимуть гідний стан.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+5 # Лазаренко Людмила 20.12.2016 17:31
Шкодую, що пізно ознайомилася з проектом постанови, але залишу коментар, бо дуже вражена цим проектом. Хочу запитати з якими Всеукраїнськими організаціями він був обговорений, бо якби його робили з нами, то він таким би не був. Але все по порядку. Знову нас розділили: ти на візку їдь у один санаторій, а той хто ходить у інші. А чи знаєти Ви, ті хто писав цей проект, що пересуватися за допомогою милиць і палиць набагато важченіж на візку і часу тому і часу потрібно більше. Але ж у них буде 18-21день,
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Ірина Новіцька 20.12.2016 15:44
що процедура прийому в сан.-лік. заклад, перебування в ньому, вартості додаткових послуг і різних інших деталей прозоріше розписана - це плюс. тільки ось які послуги вважатимуться "додатковими" і хто визначатиме їхню "додатковість" і вартість?
ну і про безготівковий розрахунок. нам будуть "раді", як і завжди.
маленький штрих щодо учасників АТО. Структурні підрозділи соцзабезів розподіляють бюджетні кошти пропорційно чисельності осіб, зазначених у пункті 2, бла-бла, взятих на облік.
та ХТО??? ХТО спрогнозує кількість "свіжих" атовців з інвалідністю, ЯК і СКІЛЬКИ ЧАСУ їх будуть ставити на облік (ми-то, зі "стажем", знаємо, як воно), з якою "оперативністю" будуть вноситися зміни в перерахунок коштів за виникнення особливих обставин? кому війна, а кому мать родна???
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Ірина Новіцька 20.12.2016 15:24
Туманний пункт 17 замість прозорого колишнього - взагалі шедевр. помахаємо прапорцями монополізації Кабміном права розпоряджатися коштами на путівки і пошлемо повітряний поцілунок коханій корупції.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+2 # Ірина Новіцька 20.12.2016 15:19
далі. обов"язкове поновлення 70-ї форми раз на три роки - привіт, бюрократіє, раді бачити, кохана корупціє.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+1 # Ірина Новіцька 20.12.2016 15:13
11. Монополія МСЕК на встановлення не тільки групи інвалідності, а вже тепер і міри необхідності сторонньої допомоги означає відомо що. Згадайте, чиїм станом здоров"я і ходом реабілітації МСЕК цікавилася поза обов"язковими перекомісіями. Багато хто таке може згадати? А хто згадає грошики в кишеню членам МСЕК або їхнє наплюйське ставлення і безконечні відсилання по якийсь "украй необхідний" документ, підпис, ксерокопію, печатку?.. Ото ж бо.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+5 # Ірина Новіцька 20.12.2016 15:04
далі. підпункти пункту 10, де йдеться про обмеження права отримання 35-денних путівок тільки візочниками, зводять нанівець усю мотивацію реабілітації спинальників, які ще можуть встати на ноги, і зміст її для тих, кому пощастило це зробити. непрацюючий спинальник, який ледь ходить з паличками чи на трапеції в межах квартири, буде вимушений стати в чергу на візок - якщо не для того, щоб обхитрити державу, то банально через стан здоров"я через два роки такого "лікування". тому що наслідки спинальної травми незворотні, а успіхи реабілітації - на жаль, навпаки. запустить себе і клянчитиме від соцзабезу якусь купу металолому. плюс учити адаптуватися до візка. навантаження на інструкторів, реабілітологів, госпіталі. навантаження на заводи, які виробляють колісні крісла. як важко підібрати для себе візок і навчитися мобільності на візку - це ми, спинальники, знаємо. і, читаючи цей текст, відчуваю бажання, щоб усі радощі цього процесу відчули на собі наші депутати і працівники міністерства охорони здоров"я.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+2 # Ірина Новіцька 20.12.2016 14:52
отже. інваліди загального захворювання й інваліди дитинства (я в цій категорії) тепер навіть не мають права поцікавитися в соцзабезі, чи прийшли путівки. їм яке діло? сказано: в порядку черговості. сидіть удома. якщо взагалі не будете нікуди рипатись і пожиттєво залишитесь овочами у візках і на ліжках - майже ідеальний варіант. ідеальний - коли передохнете.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+4 # Галина Валичко 19.12.2016 20:44
Я б хотіла, щоб все залишилось, як було. Елементарно, погано ходяча дівчина в палаті, вже великий плюс, і допоможе, і щось подасть. А лікування потрібне і їм хороше, так як буде ставати їм хуже і тоді збільшиться число візочників. Ми одна команда!!! Але економія на людях з інвалідністю це грабунок, зневага та несправидливіст ь. Ми з в Дубаї, як депутати не їздимо, то хоч санаторії не забирайте.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+4 # Басовский Вадим 19.12.2016 19:46
Уважаемый министр социальной политики. Вы лишаете инвалиднов санаторного лечения. А сами ездите отдыхать на лучшие мировые курорты. Так уничтожьте всех нас и не будет ни каких проблем. А деньги за путевки заберите себе на аптеку. Желаю вам ни когда не стать инвалидом.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+6 # Крихітка Цахес 19.12.2016 09:12
Скажите, пожалуйста, для людей с травмами позвоночника и спинного мозга, которым посчастливилось после длительной реабилитации встать на ноги, теперь грязевые аппликации и рапные ванны, бассейн и т. д. больше не нужны? Или срочно стали противопоказаны ? Протоколы лечения спинальных больных минздрав уже тоже в срочном порядке переписал? Иначе никак не объяснить такие "нововведения". Это бред сивой кобылы, и такое мог предложить только человек, абсолютно далекий от медицины. Пытаются экономить не там, где нужно и возможно. Сначала сократили путевки с 45 до 35 дней, прилепив невнятное объяснение про "чтобы хватило всем", теперь и тут половину хотят оттяпать с нелепым обоснованием, которое на голову не налазит! Да сколько можно?!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+4 # Nino 19.12.2016 09:06
Вы меня, конечно, простите, но экономить на нардепах и аппарате чиновников никому из вышестоящих там в голову не приходило? Обидеть бедного и беззащитного каждый не дурак, как видно. Тот, кто придумал такие "улучшения", должен посмотреть в глаза инвалидам на "минималке" и рассказать им, КАК им "похорошеет" от лечения, урезанного с 45 дней до 18-21, и что им еще придется доплачивать за "дополнительные услуги" из своей "минималки". Все для народа! Все для людей! "Слуги народа", мля... Где Ваша совесть?!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+8 # Мария К 18.12.2016 23:27
- на основании каких документов и в какой период санаторий может отказать в лечении? Где это написано? Выписка из истории болезни и медицинская карточка поступают в санаторий по приезду самого лечащегося. Он что, должен приехать, его снова обследуют и отправят домой обратно с аргументированн ым письмом о нежелании такого оздоравливать? Бред!!! Тогда в чем смысл предварительной медкомиссии? И если этот санаторий по уважительным причинам не может его принять, то на основании чего следующий выбранный санаторий предоставляет шанс таки оздоровить? Дискриминация полнейшая!!!
Текст договора с перечнем услуг будет стандартный, лечение для всех - одинаковое? Кому-то надо большее или меньшее количество определенных лечебных процедур, придется уже на месте "договариваться " об "устной корректировке" оздоровления.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+9 # Мария К 18.12.2016 22:57
Ко всему уже прокомментирова нному (и с каждым изложенным мнением я согласна на все 100%) хочу добавить следующее:
- нигде не указывается, что орган соц защиты заключает договор с санаторием, выбранным человеком с инвалидностью. Это нарушает право выбора на качественное лечение и дает почву для развития коррупционных схем между уже между органом соц защиты и определенным перечнем санаториев.
Как и всегда гос учреждениям разрешено сотрудничать только с теми, кто помимо соответствующей лицензии и перечня основных медицинских услуг может вписаться в ценовую политику Министерства. Мы снова перестаем думать о качестве - нам важно наименьшее количество потраченных бюджетных средств. Ведь если уменьшают количество дней лечения для спинальников, то я не удивлюсь смехотворной стоимости базового дешевого лечения за государственный счет. Не сможет человек с инвалидностью за свою минимальную пенсию провести доплату не учтенных дополнительных оздоровительных услуг
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+7 # Tanya G 18.12.2016 19:31
Що до пунктів оновленої постанови:
Пункт 9.
"в міру надходження путівок" викреслено.
Дуже багато варіантів трактування має цей пункт без викресленої фрази.
Пункт 14.
Чи будуть відділення соц захисту повідомляти про зняття з обліку? А Взагалі, якщо всі "ходячі" стануть у чергу до неврологічних санаторіїв, то люди тільки те й робитимуть, що оновлюватимуть довідки. Навіщо це ускладнення?
Пункт. 17\5
Цікаво що може стати підставою для відмови прийняття певної особи до санаторно-курор тного закладу? Діагноз, вік, особисті якості, расові відмінності? Чому санаторіям надається таке право?

До то го ж скорочення терміну путівки є не обгрунтованим і безглуздим рішенням. Згідно з пунктом 14 людина буде чекати путівку понад три роки, а якщо термін скорочується до 18-21 дня, то чи варте очікування? Яке лікування може бути надане спинальному хворому за такий короткий термін?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+9 # Tanya G 18.12.2016 19:15
Дуже цікаво хто і за якими критеріями визначатиме яка людина достойна санаторію спинального профілю, а яка ні.
Якщо за медичними висновками людина пересувається з ходунками, а по факту з ними вона пересувається лише до порогу своєї квартири, це ходяча людина чи ні? Якщо колісне крісло - це єдина змога пересуватись поза межами квартири хіба це не людина, що користується колісним кріслом.
До того ж неврологічні санаторії не прилаштовані навіть для пересування з тими ж ходунками.
Чому у людини відбирають змогу вибрати для себе ліпший варіант?
Для багатьох санаторії спинального типу - єдиний можливий варіант санаторно-курок тного лікування. Хоча і вони не є досконалими за своєю доступністю, профільним лікуванням та наданням допоміжних послуг.
Коли в усьому світі прагнуть вдосконалювати набути, в нас за старою звичкою, тільки псують те що маємо.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+2 # Любов Свіріденко 18.12.2016 19:14
Дуже прикро, що путівки пропонуються в пізній осінньо-зимовий період, коли людина не має можливості самостійно пересуватися,а за собою необхідно везти купу речей.Мало того, що скоротили час лікування у санаторно-курор тних закладах на цілих 10 календарних днів, та ще й путівки видаються раз в п"ять років... Є досить багато запитань.. та на них отримуємо невтішні відповіді... Шкода, що тільки сьогодні ознайомилась з даною інформацією. За спиною 50 спинальників, яким потрібно це довести до відома.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+6 # Юля Щербатюк 18.12.2016 18:41
Согласна с мнением, что такая постановка вопроса с обеспечением путевками, приведет к сложным и нечестным схемам, увеличению коррупции. Понятно, что инвалиды с травмой позвоночника, постараются сделать все возможное, чтобы попасть в санаторий спинального профиля. Спрос останется прежним, а предложение изменится. Значит путевки смогут "пробить" далеко не все нуждающиеся в них и не факт, что именно те, кому они действительно показаны и необходимы.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+8 # Тетяна 18.12.2016 18:24
Прикро вражена обраним напрямом дій влади щодо забезпечення санаторно-курор тним лікуванням спинальників.
Соціальна політика має бути спрямована на забезпечення сприятливих умов і засобів існування індивідів, на реалізацію життєво важливих соціальних потреб і інтересів людей та соціальних спільнот. І ця діяльність має бути заснована на принципах рівності, доступності, відсутності дискримінації. Я розумію, що за теперішніх суспільно-політ ичних та економічних умов вкрай важко задовольнити нагальні потреби усіх верств та категорій населення, але це не означає, що можна переступити через базові принципи соціальної політики держави.
Запропоновані зміни до законодавства на мою думку є дискримінуючими і не справедливими. Адже підставою для забезпечення санаторно-курор тним лікуванням у санаторіях спинального профілю можуть стати не медичні показання за висновками фахівців-лікарі в, а спосіб пересування ( у візку чи без нього).
Тетяна Ковальчук
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+5 # власов александр 18.12.2016 17:49
можно ясно выписать получение путёвки для сопровождающего лица? хотя бы для первой группы с категорией "А". все названные недавно "спинальными" санатории приблизительно не могут обеспечить уход за тяжелыми и свежими инвалидами.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+10 # власов александр 18.12.2016 17:43
мне интересно как будут устанавливать степень "ходячисти" для отбора в неврологию.знаю тысячу шейников которые десятилетиями живут в состоянии вялого еле-еле хождения. одумайтесь и не давайте местным чиновникам такой рычаг вымогать и мотать нервы больным людям!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+6 # Антон К. 18.12.2016 17:31
Продовження 2...

Ось і ще є кілька пунктів, які викличуть масу питань у людей, котрим необхідні путіки до санаторіїв спинального профілю.

досить цікавими є пункти 9 де прибрали в міру надходження путвіок.
та пункт 10, де зазначено, що ходячі шийники будуть напралені до санаторіїв неврологічного профілю
це означає, що спинальників, шийників, сердечників, дцпшників ставлять в одну чергу. де тупо не передбачене надходження путівок... Або якщо і передбачене, то лише певна їх кількість. а всі отримають відповідно до загальної черги.

ще цікаавмим є пункт 13. Про те, що Інв. І гр. не може супрооджувати ос. до 18 років. Якщо паспорт видають у 16, за станом здоро’я ця людина може доглядати візочника чи шийника, а основний супроводжуючий (опікун, реабілітолог) через пені обстаини не може. Якщо це син, що доглядає за батьком чи матір’ю Це ж абсурд...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+6 # Ірина 18.12.2016 17:08
Інвалідам 1-2 груп, які можуть ходити з паличками, просто не обхідно лікування в санаторії спинального профілю. Це люди, які теж залежать від сторонньої, їм потрібне таке ж лікування, як і спинальникам на колясках, у них ті ж самі проблеми. І скорочення путівок для цієї категорії інвалідів є недоцільним.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+7 # Анна Машура 18.12.2016 17:04
Продолжение

Это что получается: люди стараются-стара ются становиться на ноги, а получается, это уже становится не выгодно? Да они со шкуры вон вылазят, а вы их бац! - и без должного лечения на последующие годы!!! Да эту общую неврологическую очередь попробуй еще и достоять! Да и что такое для спинальника 18 дней!??? Даже курс из 10 процедур грязи и 10 процедур ванн не пройдешь! Это издевательство над нашим братом!!!
Я лично против того, чтобы в постановлении был пункт, в котором люди с травмой позвоночника и спинного мозга переводятся в очереди в санатории неврологическог о профиля с длительностью путевки 18-21 день!

Анна Машура, спинальница, 2 гр.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+10 # Анна Машура 18.12.2016 17:03
Самостоятельный выбор санатория, времени пребывания в нем, необходимых процедур, получение лечения просто согласно очереди, а не по наличию путевок -- это, конечно, хорошо.. НО!... Как быть с теми людьми, которые после травмы позвоночника, Слава Богу, уже могут передвигаться без колясок?! Неужто, чтобы получить должное лечение, нужно снова сесть на коляску???
Уважаемые работники Минсоцполитики, которые разработали этот проект постановления, Вы, наверное, совсем не ведаете о том длинном и совсем нелегком (а порой совсем невыносимом) пути от лежачего больного до "становления на свои родные"... Если бы хоть на какую-то долю вы были с этим знакомы, то не вносили бы в проект пункт, в котором говорится, что лица с инвалидностью, которые имеют травму позвоночника или спинного мозга, но не передвигаются на инвалидной коляске, должны остаться без должного лечения!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+8 # Вячеслав Оржешковски 18.12.2016 16:58
Мое мнение о разных ограничениях и урезаниях для людей с инвалидностью(о собенно спинальников) КАТЕГОРИЧЕСКИ ОТРИЦАТЕЛЬНОЕ!! !Неужели на нас можно очень много"сэкономит ь"?-такая экономия очень сильно ударит по самой незащищенной группе людей!Неужели у этих"людей с инвалидностью в мозгах"нет ни сердца ни ума?Их бы ПРИКОВАТЬ ЦЕПЯМИ к инв.коляске хотя бы на неделю,что бы они прочувствовали то,что чувствуют колясочники на протяжении многих лет!Тогда бы эти деятели призадумались на чем и на ком стоить экономить!ОПОМН ИТЕСЬ!!!-ВСЕ МЫ ХОДИМ ПОД ОДНИМ БОГОМ!неизвестн о что с вами может случится,жизнь не предсказуема и коротка-не надо ее усложнять другим такими необдуманными и поспешными решениями!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Антон К. 18.12.2016 16:34
Продоження:

Для візочників скорочення до 35 днів означає позбавлення людини процедур і часу, необхідного на відпочинок. Окрім того, потрібно зайнятися створенням відповідних умов у тих санаторіях, куди відправляються представники цієї верстви суспільства.

Хто не потрапи у таку ситуацію, не має, не дай Боже, рідних чи друзів у ізку чи взагалі прикутих до ліжка, тому все одно, скільки треба часу на реабілітацію і лікування.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+9 # Julia 18.12.2016 16:32
Объясните мне, пожалуйста, где логика? Спинальник проходит реабилитацию, лечится годами с единственным желанием - встать с коляски и хоть как-то, хоть с ходунками, хоть на костылях, хоть ползком, или еще как-то передвигаться самостоятельно. Получается, если ему это удалось, чудо свершилось - то все? Травмы как не бывало? И лечиться дальше ему по спинальному профилю вовсе не обязательно? Будь здоров - и до свидания?! Так через год-два он обратно сядет в коляску - ежу понятно. Потому что с травмами позвоночника нужна пожизненная реабилитация и лечение для поддержания достигнутого, а не наоборот, чтобы все запустить.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Антон К. 18.12.2016 16:30
Здається, це вже блюзнірство економити наіть на путівках.

Людина, що має травму спинної чи шийної частини хребта уже має певні обмеження в суспільстві.

Не всі роботодавці можуть створити відповідні умови. Знаходять купу "мотивацій" для відмови.

Для того, щоб довести свою конкуренто спроможність, цим людям потрібне лікування. Це не лише лікування опорно-рухової, але і інших систем, як зазначали вже дописувачі. Якщо ходяча людина посидить 8 годин на роботі, без відходу до вбиралень, які вона матиме відчуття?

А це лише найлегший приклад. Люди, що прикуті до візка мають проблеми з нирками, може бути і порушення дихальної системи. Для цього потрібне комплексне лікування. Щонайменше 35 днів. А не 18-21 день як проопонується. Іноді у нормальних здорових людей на акліматизацію випадає 3-4 дні, а з ними і процедури, якщо є. .
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+8 # Сергій Мельніченко 18.12.2016 15:51
Я категорично не згоден, з нововведенням. Наприклад, якщо я шейник(травма хребта), якщо я трохи ходжу(за допомогою костелів), то я що автоматично рахуюсь вже здоровим, і мені не потрібно санаторно-курор тне лікування, як спинальнику... Вони там взагалі з глузду з'їхали, не вже не розуміють, що таке травма хребта... І які тяжкі наслідки вона несе, що потрібно лікування не тільки опорно рухового апарату, але і внутрішніх органів, таких як мочовий, нирки, кишечник... Так не можна, це якесь свавілля,не можна нас кидати, нам дуже потрібне постійне лікування, таке як іншім спинальникам, які пересуваються на візках.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+2 # Яна Лебедева 18.12.2016 13:37
Чи буде можливість брати наприклад массажу не 10 а 20 наприклад, чи буде залежати кількість процедур від ціни на яку потрібно буде розраховувати. Санаторій Цитирую Яна Лебедева:
Продовження коментарію:......
У фонді соціального захисту повиннен бути переліки всіх послуг з зазначеними цінами та максимальною кількістю (наприклад не 10 масажів через день а 20 кожного дня), щоб можно було вибирати путівку для лікування більше, чи путівку для відпочинку і релаксу. Обирати 10 15 чи 20 процедур Моя остання путівка показала мені що мені потрібен відпочинок, массаж, ванна і соляна кімната і ЛФК.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Яна Лебедева 18.12.2016 13:18
Продовження коментарію:......
У фонді соціального захисту повиннен бути переліки всіх послуг з зазначеними цінами, щоб можно було вибирати путівку для лікування більше, чи путівку для відпочинку і релаксу. Моя остання путівка показала мені що мені потрібен відпочинок, массаж, ванна і соляна кімната і все.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Яна Лебедева 18.12.2016 13:17
Пункт 17(1) "Органи соціального захисту населення доводять зазначену інформацію до осіб та повідомляють їх про обсяг коштів, необхідних для проведення доплати за надання додаткових послуг із санаторно-курор тного лікування у разі недостатності суми грошової допомоги." Тут потрібно розібратися. 1 Який перелік базових послуг? 1. 2. Який перелік додаткових послуг? Тобто можливий варіант що потрібно буде доплатит за щось. Що буде входити до граничної вартості путівки яка буде визначатися щороку Мінсоцполітикою . Можливість в договорі прописати послуги які особа з інвалідністю хоче отримати. Наприклад щось із базового переліку що входить у вартість путівки особа не буде проходити з власних міркувань, то у договорі потрібно прописати те що мені повинні надати у санаторії за що потім перерахують гроші.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+3 # Sonechko 17.12.2016 21:46
Какие-то бредовые нововведения. "Травма хребта та спиного мозку", в ІПР зазначено - "спинального профілю". Нововведения они могут придумывать, какие захотят, но травму позвоночника это не отменяет. По факту она есть - это и есть спинальный профиль.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+1 # Маріана 17.12.2016 08:33
Нажаль путівки дають тільки в зимовий час
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
+1 # Олег 16.12.2016 16:25
Это что получается, что инвалиды которые передвигаются в коляске, но могут самостоятельно хоть немного ходить, не попадут в санаторий спинального типа.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 

Переводчик

Russian Bulgarian Czech English French German Italian Polish Ukrainian

Календарь

<< < Сентябрь 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Информация